- Sklep internetowy Eco4you.pl jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku, gdy Klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady fizyczne powinien poinformować o tym sklep telefonicznie pod numerem telefonu: +48 691-375-966, a następnie odesłać go przesyłką pocztową (jeśli, w trakcie zgłaszania nie zostanie ustalone inaczej) na adres: BioBazar, PROIEKO Arkadiusz Pruszczak, ul. Żelazna 51/53, 00-841 Warszawa.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
- Sklep ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Klienta w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru (w ciągu dni od daty rozpatrzenia reklamacji) lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.