Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

  1. Sklep internetowy Eco4you.pl jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
  2. W przypadku, gdy Klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady fizyczne powinien poinformować o tym sklep telefonicznie pod numerem telefonu: +48 691-375-966, a następnie odesłać go przesyłką pocztową (jeśli, w trakcie zgłaszania nie zostanie ustalone inaczej) na adres: BioBazar, PROIEKO Arkadiusz Pruszczak, ul. Wołoska 3, Budynek Merkury, 02-675 Warszawa.
  3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz opis przyczyny reklamacji.
  5. Sklep ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Klienta w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru (w ciągu dni od daty rozpatrzenia reklamacji) lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.